2016/03/31

FINALLY NEW COAT

Minulla oli varmaankin vuoden päivät hakusessa uusi villakangastakki. Edellinen oli nappiostos, mutta alkoi vedellä viimeisiään jo aikaa sitten. Olen panostanut viimeiset puolen vuoden aikana takkeihin ja hankkinut kolme takkia. Vain yksi näistä oli heräteostos, mutta villakangas takkia sain metsästää pitkään.


Kolusin verkkokauppoja ja liikkeitä pitkään takkia etsiessäni, jonka löysin loppujen lopuksi sattumalta. Minulle oli tärkeää että takki täyttäisi seuraavat kriteerit:
♥ värinä tumma harmaa tai musta
♥ kapea malli, jossa hyvät linjakkaat leikkaukset
♥ puolipitkä tai hieman pidempi pituus sekä
♥ laadukas materiaali, eli suuri osa villaa (joka tekee takista myös lämpimän)

Olin jo ehtinyt luovuttaa uuden takin suhteen kunnes olin eräänä päivänä menossa kampaajalle. Olin hieman etuajassa joten täysin sattumalta kävelin johonkin vaatekauppaan sisään keskustassa. En edes muista kaupan nimeä. Silmäilin vaatteita puolihuolimattomasti kunnes katseeni osui mustaan takkiin joka oli jätetty roikkumaan hyllyn päätyyn. Hintalapussa 40% alennus ja kokokin täsmäsi. 100% villaa. Vedin takin päälle ja totesin saman tien että kaupat tuli. Ihmeellinen tuuri, takki oli ainoa kappale, omaa kokoani ja vastasi kaikkiin toiveisiin! Takki jota metsästin vuoden verran löytyi sitten 5 min random-haahuilun jälkeen. En voisi olla tyytyväisempi!


Coat - Pennyblack
Jeans - 2nd Day
Scarf - By Malene Birger
Bag - Mulberry


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti