2012/07/26

Out With The Old, In With The New

Pitkä tarina lyhyesti. Päätin luopua vanhasta blogista, päälimmäisinä syinä se että halusin muuttaa sisältöä enemmän trendeihin keskittyväksi ja osa vanhoista postauksista muodostui painolastiksi. Ja koska muoti ja trendit ovat universaaleja harkitsin myös kielen vaihtoa englanniksi. Nyt toistaiseksi mennään kuitenkin suomi-englanti combolla.

Tarkoitus on siis keskittyä muotiin, trendeihin ja kaikkeen kauniiseen - asioihin jotka luovat intohimoa allekirjoittaneessa.


Long story short. I decided to give up my old blog. Mainly because I wanted to change the contenty to be focused more on trends and therefore some of the old posts would have been a weight load. Also because trends and fashion are universal I also considered to swich only to English. Hence I will start with Finnish-English combo.

So the focus will be in trends, fashion and everything beautiful - things that create passion in me.


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti